Ikväll smäller det!

Det känns nästan lite konstigt att gå in på stats.swehockey.se och se att det spelas seriematcher redan ikväll, i synnerhet med det här vädret som vi har nu. Det är 25 grader ute och känns mer som mitt i juli än halvvägs in i september. Det gör lite att hockeysuget inte riktigt har infunnit sig helt och hållet än så länge tycker jag, men ikväll smäller det likväl och vi linear upp med följande matcher:

Pantern - Vita hästen 1
Tingsryd - Södertälje 2
Västerås - Modo 1
Oskarshamn - Björklöven 1
Mora -Bofors 1

5 matcher ikväll och ni ser mitt tips på vem som vinner ovan.

Pantern tror jag tar Hästen, Västerås tar Modo, IKO besegrar Björklöven, Mora slår BIK och så skräller Södertälje direkt och tar 3 pinnar nere i Tingsryd.

Återstår att se hur det faktiskt går, ska bli väldigt kul att följa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0