Första omgångens matcher

Det känns nästan overklit att premiären av Hockeyallsvenskan 2015/16 bara är drygt 1 dygn bort. Imorgon kväll kl. 19:00 står Timrå på andra sidan rödlinjen i Tegera arena. Wow säger jag bara, äntligen, äntligen är det dags igen!

Såhär spelas premiäromgången för er som inte redan har koll på det och så slänger vi in ett tips på hur matcherna slutar också:

AIK - Oskarshamn 1
Björklöven - västerås 1
Leksand - timrå 1
Asplöven - Almtuna 1
Sundsvall - Pantern2
Vita hästen - Tingsryd 1
Mora - Boforrs 1

Ett tråkigt tips kan tyckas, men jag tror hemmalaget drar det längsta strået i samtliga matcher, utom i Sundsvall. Nu är 1:a omgången extremt svår att tippa, så får jag 3-4 rätt av ovan nämnda så är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0